La nova ciutat s'aixeca de les autopistes del riu Llobregat i la via fèrria que uneix el centre de Barcelona amb l'aeroport a l'àrea metropolitana. Els dissenyadors tenen la zona anomenada Central Prat de dades, derivats de la seva ubicació a la part superior de la línia de metro posar Gran Via, artèria principal i el més llarg del carrer a Barcelona. Amb una ja existent i una nova línia de metro, la línia d'alta velocitat, les connexions amb les carreteres i les empreses avançades en el costat de l'aeroport és la ciutat fermament arrelada al seu entorn. Altres formes d'inserció són la xarxa de blocs al llarg de les línies de l'expansió urbana de Barcelona al segle XIX i la ubicació d'instal lacions esportives i les assignacions a les carreteres de la superfície agrícola anterior.
A més de les oficines, negocis i instal.lacions hi haurà uns cinc mil cases, apartaments més amplis de pomes de la ciutat amb una gran quantitat de vegetació als patis i en els sostres.
www.clausenkaan.com/
2 comentarios:
diria que el enllaç està malament. El correcte seria aquest no?:
http://www.clausenkaan.com/popup_html?lang=en&id_project=936
Molt interessant la proposta, com es nota que el bon urbanisme no parteix de cèl·lules repetides
Gràcies, ja està corretgit.
Publicar un comentario